čtvrtek 19. prosince 2013

.:Miluju:. Dárečky!

... a to i ty, co dávám sama sobě. :)


Krásný den všem milým čtenářům,

v den, kdy jsem začínala psát tento článek, jsem byla utahaná jak kotě, ale měla jsem obrovskou radost. Radost z pěkného počasí, z toho, že mi má přijít úžasný balíček (dozvíte se v některém z příštích článků) a také z toho, že Vám můžu říct jednu horkou novinku. :) Hurá na to! :)

Chudák ještě nemá jméno, ale zabydlel se rychle. :) Je to můj nový foťák. Samsung EX2F se prý hravě vyrovná dražším konkurentům např. od Canonu. Jistě, není to žádná zrcadlovka, ale tu jsem nechtěla. Profi kompakt je pro mé potřeby naprosto dostačující a za cenu nějakých 7 tisíc mám doma skvělý foťák do "temných prostor" (ach, mé okno ve střeše na východ...) a fajn kameru k tomu.

http://www.oehling.cz/data/imgs/24/0024624l.jpg

Vzhledem k tomu, že už se v bílé barvě pouze doprodává, musela jsem trochu "pohnout" a s nákupem
si pospíšit, abych pak neutřela nos. A to já zas když si něco vysním, tak to prostě musí být. :D Přítel mi přezdívá "Dárečková". :) Jo, jsem typická marnivka. Ale zas musím říct, že mi stačí ke štěstí i maličkosti a raduji se z nich úplně stejně jako z takovýchto velkých věcí. Prostě když se mi něco líbí natolik,
že kvůli tomu pomalu nespím, ani moc nezáleží na tom, kolik to stojí. Jestli to jsou bižu náušnice
s motýlkem za "dvacku" nebo drahá elektronika, to je fuk. Prostě posedlost. :D

Každopádně teď můžu fotit "do aleluja" a je úplně jedno, že přijdu domů za tmy, tenhle miláček to totiž zvládne. S předchozím Olympusem jsem si moc nerozuměla, asi to chtělo někoho chytřejšího. :) Tento fotí bez blesku (!) pouze při chabém umělém osvětlení, navíc z ruky bez stativu krásně ostře, za což vděčím jeho parádní světelnosti 1,4 - 2,7.
http://www.prophoto-online.de/fotonachrichten/Samsung-EX2F-ab-sofort-mit-CEWE-Applikation-erhaeltlich-10006323

Recenzi ani technické údaje psát nebudu, toho jsou všude mraky. Podávám své prvotní zkušenosti, jakožto blogerky, která se s focením vždy víc navzteká než uklidní (což by mělo být cílem tohoto mého koníčku). Inu, od nynějška je tomu konec a focení si budu jen užívat. :)

http://images.samsung.com/is/image/samsung/za_EC-EX2FZZDPBZA_000000038_Dynamic3_white?$Download-Source$

Foťák má nespočet funkcí a nastavení (s čímž si budu muset dost pohrát, protože jsem laik), ale zvládá parádně fotit i na automat. Skvělou vychytávkou je i výklopný a otočný displej, takže focení líčení
a outfitů je rázem hračka. Plánuju ještě pořídit dálkové ovládání, protože když nastavíte samospoušť
a běžíte si někam stoupnout, tak se vám samozřejmě zaostřil obraz při zmačknutí samospouště...
V tom vidím zatím jedinou mouchu, ale jak říkám - tohle by mohl vyřešit dálkový spínač.

http://www.prophoto-online.de/fotonachrichten/Samsung-EX2F-ab-sofort-mit-CEWE-Applikation-erhaeltlich-10006323

Mám tu ještě nějaké starší fotky z dřívějška, takže uvidíme, nejspíš budou články trošku "napřeskáčku". Fotky zde jsou z internetu (zdroj se zobrazí po kliknutí na obrázek).

Abych to shrnula - Samsung EX2F je parádní foťák hodný blogerky, alespoň té amatérské. :)

Mějte se krásně a užívejte sluníčka! :)

10 komentářů:

  1. Vypadá fakt hezky. Navíc já jsem hodně zatížený na elektroniku v bílé barvě. :D Takže určitě schvaluji, krásně sis vybrala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky to tak mám s tou bílou. :)) Akorát tohle je teprv první přírůstek, ještě sním o Xperii SP v bílé a Lenovo Z500 (s i3), taktéž. :) Akorát to je hudba budoucnosti.

      Fajn je, že opravdu dělá krásně ostré fotky i za špatného světla, což je pro blogerku výhoda no.1 :D

      Davide, přeju Ti krásný večer a díky za návštěvu! :)

      Vymazat
  2. jéé Míšo, mám radost za tebe :)) já jsem ostuda blogerka, protože fotím na mobil :D zatím mi nezbývají penízky, abych si koupila pořádný foťák, ale ráda bych ho dostala příští rok k narozkám, tak snad se dočkám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to určitě přijde! :) Přeju Ti to moc! :) Mně se až teď podařilo něco našetřit z výplaty, tak jsem si udělala předčasného Ježíška, ale nestydím se za to, člověk se má za zásluhy odměňovat! :)) Věřím, že mi s ním půjde blogování lépe a lépe. :)

      Doufám, že užíváš svátky a máš se fajn
      Runa

      Vymazat
  3. Alespoň se moc nenadřeš, já když nosím Nikon v kabelce tak to je děs. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně to byl ten hlavní důvod, proč jsem nechtěla zrcadlovku! :D Tenhle se vejde i do kapsy. A přesto dělá krásný fotky.

      Vymazat
  4. koukám, že mě tu máš ještě pod starým jménem, jde to změnit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to nevím... :D Ale od léta bude nový blog, tenhle bude už jen vzpomínka. :) Ale určitě sem dám pak odkaz. :)

      Vymazat
  5. vypada naozaj paradne! :))
    inak rada by som ťa pozvala na giveaway o dvojo náušnič suťaž bude končiť tak skús možno vyhraš :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html budem rada ak sa zapojiš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je parádní. :-) Díky za pozvání, ale už je pozdě, jsem koukala. Tak třeba příště. ;-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)