úterý 6. listopadu 2012

.:Vzoreček:. Ryor, Mořské řasy, Denní krém

Ahoj,
jaký máte názor na vzorečky? Já je miluju! S nadšením je zkouším a od každého čekám malý zázrak. Ten sice ne vždy přijde, ale ze vzorečku, který někde dostanu, mám šílenou radost. Nedávno jsem získala hned dva, a to od Ryoru. Prvním je denní krém z řady Mořské řasy,
druhý vzoreček mám od výrobku Klidnící sérum pro intolerantní pokožku z řady Derma
Ryor (o něm příště).

Ryor, Mořské řasy, Denní krém

Co říká výrobce:
Polomastný, lehký hydratační krém. Díky vysokému obsahu minerálních látek pleť výrazně zpěvňuje.
- pro všechny věkové kategorie
- avokádový a jojobový olej vyživuje a zpevňuje pokožku
- betaglukan chrání pokožku proti vnějším vlivům
- neobsahuje ropné látky a oleje
- pro normální, smíšenou, suchou i citlivou pleť
- dermatologicky testován

Co říkám já:
Lehký opravdu je, krásně se roztírá, hydratuje naprosto parádně. Pokožka zůstane jen velmi málo mastná (ale pro mastnou pleť bych ho asi nemohla doporučit). Tváře mám
po něm krásně vláčné, hebké, nelesknu se (moje pleť je v T-zóně trošku mastnější,
avšak přesušená, tváře celkem normální až suché, krk opět mastnější, celkově mám
pleť ale poměrně dost citlivou - dermatologu, vyznej se v tom!). Mou kůži nijak nedráždí, má pěknou jemnou parfemaci (připomíná mi to rozkvetlou louku nebo aviváž :D hodně subjektivní pohled na věc), ale okolo očí mi trošku vadí (snad právě ta vůně). Neštípe, nepálí, ale oči mi malinko slzí. Hydratuje opravdu snad celý den, je vhodný i pod make-up. Co mi není zas až tak příjemné - je v kelímku. Já jsem vysloveně "pumpičkový" typ. Ale byla jsem poučena, že mastnější krémy se do dávkovače nedávají, protože jednak nejdou dobře vytlačovat a za druhé snad nějak ničí ten mechanismus pumpičky (netuším, nejsem odborník). Tudíž u mě vyhrává podobný krém ze stejné řady - Vypínací a zpevňující fluid. Má pumpičku, protože není tolik mastný a navíc by měl být tak nějak pro moji věkovou kategorii. Ten si opravdu koupím a budu jej používat (od jara, na zimu už mám také vybraný, budu se muset smířit s kelímkem).

Cena se pohybuje okolo 100,- Kč za 50 ml. Těm, kteří mají mírně suchou, normální, smíšenou nebo citlivou pleť a nevadí jim kelímek, ho mohu doporučit.

Znáte tento krém? Znáte Ryor? Jaké s ním máte zkušenosti? A co vzorečky? :) Rádi dostáváte jen tak, nebo jste ochotní i nějakou tu korunu pustit, abyste před případnou koupí zjistili, jestli Vám kosmetika vyhovuje nebo ne? To je otázek! Rozepište se
do komentářů, jak jste na tom Vy, zajímá mě Váš názor! :)

Přeji krásný a ničím nerušený večer
Runa

3 komentáře:

  1. Milá Runo, já jsem vyloženě "vzorečkový typ", miluju ty malé pytlíčky s překvapením. Ale myslela jsem, že se ze "vzorku" nedá udělat pořádná recenze...a teď vidím, že dá a dokonce výborná! ;-)
    Ryor neznám, nepoužívám, ale asi to brzy změním.
    Prima večer přeje Vivi :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak teď se červenám! Mockrát děkuji za pochvalu, cením si toho.

      Přemýšlela jsem právě, jak tu "recenzi" na vzorečky pojmout, protože v pytlíčku moc toho obsahu není, takže o nějakém dlouhodobém testování se tu nedá mluvit. Tak jsem si řekla, že napíšu to, co podle mě vzoreček jako takový přinést má, co je jeho účelem, a aplikuju to přímo na sebe. Pytlíček mi vydrží přibližně týden, za který už se dá vypozorovat, jestli je výrobek vyhovující pleti nebo ne. :) Toť představení nové "rubriky". :D

      Omlouvám se za dlouhé komentáře, jsem na to hrozná...

      I Tobě krásný večer, děkuju!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)