sobota 1. prosince 2012

.:Na dně!:.

Ahoj,
mám tu pár prázdných nebo téměř prázdných obalů. A mým úkolem je teď zhodnotit, jestli to, co bylo v nich, bylo k něčemu nebo ne...

Alpa: Amica - suchý šampon
Nestárnoucí klasika, mám několikáté balení (snad páté, šesté?) a nehodlám se ho vzdát. Vím, že spousta blogerek tento suchý šampon odsuzuje kvůli bílému prachu ve vlasech,
ale já s ním vůbec žádný problém nemám. Dokážu ho rozetřít do ztracena, že není vůbec vidět (když si ho nebudete klepat přímo na hlavu, ale do dlaní, je to lepší). A opravdu funguje. Poslední záchrana, když jsem líná si vlasy umýt. Poslední záchrana, když večer myslíte, že "to ještě vydrží", ale ráno je to úplně jinak. Poslední záchrana, když jste měli být doma a najednou musíte mezi lidi. A ta cena je bezkonkurenční. Seženete jej okolo 30,- Kč. Zde se nemusím rozhodovat, jestli koupím znovu či nikoliv - už se tak stalo a sedí mi
v koupelně na poličce. Jednoznačně dopuručuji pro nenáročné uživatelky. :)

Dermacol: Kompaktní pudr s reliéfem krajky
Troška mi ještě zbyla, není úplně prázdný. Ale už je ho tak maličko, že jsem ho sem zařadila. Beztak se rubrika jmenuje na dně a tady ještě na dně něco je. :) Měla jsem ho v odstínu 03, který je vhodný i na bledou pleť (příště ale vyzkouším dvojku). Kryje středně až slabě,
což mi celkem vyhovuje, protože drobné nedostatky jako začervenání nebo pupínek zvládne. Pleť je po něm heboučká a pudr nádherně voní. Sice co mám teď od Dermacolu 24h Control make-up, tak pudr téměř nepotřebuji, ale používám ho, když chci, aby mi make-up vydržel opravdu celý náročný den (což ten tekutý vydrží i bez pudru, ale jistota
je jistota...). Určitě ho koupím znovu, protože jsem spokojená. A cena 89,- Kč? Parádní!

Avon Naturals: Tělové mléko s ostružinou a vanilkou
200 mililitrů utrpení. Doslova. Ostružiny miluji. Vanilku miluji. Kombinaci ostružin
a vanilky miluji. Co je proboha toto?! Páchne to neskutečně, dělá to žmolky na kůži
a má to štěstí, že si nepamatuji, kolik to stálo. Nikdy víc! Ale jelikož já nerada vyhazuji jakoukoliv nevypotřebovanou kosmetiku, ať už je sebehorší a sebesmradlavější, nevyhodila jsem ani tohle tělové mléko a poctivě jsem jej dopoužívala. Aspoň na nohy. Ostatní mléka tohoto typu z Avonu nejsou tak nekvalitní, ale tohle mi doslova vzalo dech. Určitě ho
už nikdy nepořídím (ani nevím, zda se ještě prodává).

Got2b: Megalomania - Big volume hairspray
Nejlepší lak na světě. Měla jsem jen jeden a jelikož není nejlevnější, ještě jsem se nedostala
k tomu, abych si pořídila další (stojí asi 130,- Kč). Prázdnou lahvičku jsem si od něho schovala, abych nezapomněla, že ho "nutně potřebuju". Sice lak na vlasy nepoužívám často, spíš skoro vůbec, ale tento jsem si zamilovala. Naprosto úchvatně voní. Znáte to, jak si vaše maminka lakuje vlasy v koupelně, pak si jdete umýt ruce a omdlíváte z toho pachu? Tak
s tímto lakem je tomu konec. Vlasy parádně zafixuje (má stupeň číslo 4), dodá objem
a co víc - vlasy mi i trochu odmašťuje (lehce nastříkám, lehce pročešu). S maminkou už sice dlouho nebydlím, ale ani přítel neřekl proti tomuto laku půl špatného slova. :) No a můj verdikt zní - koupit!


Co vy si myslíte o mých verdiktech? Máte stejnou zkušenost? :)

Krásný den všem
Runa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)