středa 6. března 2013

.:Věděli jste, že...:.

... na stránkách Dermacolu nyní probíhá parádní akce? V rámci nového motivačního programu pro zákazníky e-shopu nastalo několik (dle mě báječných) změn. Sice byla zrušena stávající desetiprocentní sleva pro registrované členy klubu, ale zároveň se snížilo poštovné (na 85,- Kč), byly zavedeny bonusy v podobě poukázek na příští nákup (např. 100,- Kč při nákupu nad 300,- Kč), parádní dárky za nákup od 100,- do 499,- Kč (momentálně je ve hře podkladová báze pod oční stíny) a nad 500,- Kč (zpevňující péče
na dekolt a poprsí z řady ENJA) a navíc (co vás asi potěší stejně jako mě nejvíce) uvítací bonus pro nové zákazníky v podobě poukázky na nákup. Jedná se o 100,- Kč poukázku, která platí 3 dny od registrace. Mimořádně do 30. dubna 2013 noví zákazníci nezískají 100, ale hned 200,- Kč! No a aby to těm stálým nebylo líto, tak ti mají možnost právě
do 30. dubna 2013 využít svých 200,- Kč "kreditu" také, už jim byl připsán automaticky. Já už akce využila, tak později poreferuji, co jsem pořídila a jak jsem spokojená. :) Tak přeji příjemné vybírání a hlavně to nepropásněte! :)


... Google nabízí službu, díky které můžete naleznout na jakých stránkách se určitý obrázek nachází? Konec otázek, odkud mám ten který obrázek! :) Funguje to následovně:
na stránkách Googlu zvolíte "kartu" Obrázky a ve vyhledávacím políčku stisknete malý fotoaparátek. A teď jsou dvě možnosti - buď vložíte url adresu obrázku, který chcete najít
i jinde (kliknu pravým tlačítkem na obrázek, dám "Zobrazit obrázek", načte se mi nikoliv webová stránka, ale pouhý obrázek a to je ten moment, kdy je nahoře správná url obrázku, nebo kliknu pravým tlačítkem na obrázek a dám "Kopírovat adresu obrázku" a pak jen vložím do pole pro url), nebo kliknu na "Nahrát obrázek", dám "Procházet...", vyberu obrázek z počítače, dám "Otevřít" a čekám, až se to nahraje. Buď mi to vyplivne přesně ten obrázek (i v různých velikostech), pokud tedy na internetu existuje, nebo Google zobrazí "Vizuálně podobné obrázky". Tak až si zas někde stáhnete obrázek pro inspiraci a pak budete marně tápat po zdroji, zkuste tuhle fintu! Já jsem spokojená. :)


... Plum Foolery má nový e-shop. (Jen ve zkratce.) Dle mě rozhodně vypadá velmi profesionálně a doufám, že se můžeme těšit na rozšířenější sortiment. Ceny jsou odpovídající, prostředí příjemné, jen mě trošku mrzí, že je spousta zboží permanentně vyprodaná. Na druhou stranu je vidět, že je o zboží opravdu zájem a zákazníci jsou spokojení. :) Držíme palce do budoucna!


Já Vám všem přeji krásný a ničím nerušený večer a klidnou noc. .)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)